?

Log in

Id like to present you with [entries|friends|calendar]
Ev <3

[ website | click here! ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

<3 [01 Feb 2007|12:11am]
[ mood | happy ]

The things i say makes him laugh. and that makes me so happy.

cause thats quite the task. 

post comment

[20 Dec 2006|01:15am]
[ mood | content ]

Badler89: i love you
Badler89: youre so honest
Badler89: its great
Summ3rs Kiss: haha.

pretty much. 

2 comments|post comment

the sacredness of a bestfriend ship. [23 Apr 2006|01:14am]
[ mood | vengeful ]

I just dont know what to do anymore.

Im over it. Im over her. and having to go round and round this merry go round. its making me sick and its like I cant get off. I just cant. were suppoused to be best friends. but I cant stand it. or her. or the fact that shes always complaining about us. and my other 3 best friends. She just not real. I loved her as a friend once. but I just cant deal with the immaturity.

I told an outsider about the situation today and she was in complete awe and shock that my best friend would be talking crap about my boyfriend. my boyfriend. of all people.

ok I understand that you Hate him. Im not to fond of your boyfriend either. yeah nates real 2 faced. what about you? hmm? what about how you are. and how 2 faced you are? hmm? well? yeah. thats what I thought. you have been bullshitting me about this the whole time. HOW DARE YOU lie to me. How F****** dare you. I showed nate the conversation we had the other night. he said you were lieing to me. do I believe you? why didnt I go to the source? because the source is a constant liar. you talk about how you dont like courtney. but your just like her.

GAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWW! I just cant get over your audacity.

I dont think we could ever be friends again. Ill be nice to you. but I just cant believe you would say shit about the love of my life. and your the only one. the only one.

its one thing to talk about me. I just dont give to craps about what you or anyone else have to say about me. but when you talk about someone that I love (especially someone so dear to my heart) I just am DISGUSTED with you.

you have completely broken our friendship. completely.

and you wont ever say that shit to me OHHH no. because you know whats coming. you are a smart chick in that way, I will give you that.

I dont know what else to say.

if you want to talk about this dont IM me. come to my face and talk about it to the source. thats what you have always said. AND if you DO IM me or comment me. I wont respond.

goodnight.

1 comment|post comment

New friends only banner for my new layout [08 Dec 2004|11:18pm]
[ mood | loved ]

CUT!Collapse )

16 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]